Sveiki atvykę į "Nordic Basketball" klientų aptarnavimo skyrių
Jei turite kokių nors klausimų, maloniai kviečiame susisiekti su mumis el. paštu info@nordicbasketball.com arba per mūsų pokalbių svetainėje
Toliau rasite dažniausiai užduodamus klausimus, kurie gali atsakyti į jūsų klausimus.
Užsisakiau ką nors per jūsų svetainę, bet negavau užsakymo patvirtinimo arba el. laiško?
Deja, kartais mūsų užsakymų el. laiškai atsiduria jūsų nepageidaujamų laiškų aplanke arba, retais atvejais, iš viso neatsiranda. Be to, dažniausiai pasitaikanti klaida, kurią pastebime, yra ta, kad buvo įvestas neteisingas el. pašto adresas. Susisiekite su mumis pokalbyje, jei nesate tikri, ar jūsų užsakymas įvyko. Mes jį patikrinsime.
Negavau savo prekių sekimo numerio. Ką turėčiau daryti?
Arba jūsų prekės dar neišsiųstos, arba el. laiškas atsidūrė jūsų nepageidaujamų laiškų filtre. Jei nieko nerandate ir esate įsitikinę, kad prekės turėjo būti išsiųstos, nedelsdami susisiekite su mumis, kad galėtume jus informuoti apie siuntos statusą.
Dar negavau el. laiško, kad mano prekės išsiųstos. Ar jos jau pakeliui?
Jei negavote el. laiško, kad jūsų prekės išsiųstos, vadinasi, jos dar neišsiųstos. Jei iš mūsų nieko negavote, tiesiog palaukite, ir jūsų prekės bus išsiųstos kuo greičiau. Kartais mums pritrūksta prekių, kurias iš tiekėjų tiesiog reikia parsigabenti namo. Todėl pristatymo laikas gali pailgėti 1-2 dienomis.
Ką tik užsisakiau ką nors jūsų svetainėje, bet norėčiau pridėti daugiau prekių, kaip tai padaryti?
Jei dar neišsiuntėme jūsų prekių, galite tiesiog pateikti naują užsakymą ir pristatymo būdo skiltyje pasirinkti "Siųsti kartu su ankstesniu užsakymu". Tuomet visus jūsų daiktus supakuosime kartu.
Siuntinys buvo pažeistas pristatymo metu ir prekės buvo sugadintos, ką turėčiau daryti?
Paprastai turėtumėte atsisakyti priimti pristatymo metu apgadintus siuntinius, jei jums reikia, kad siuntų pristatymo bendrovė juos pakeistų. Jei siuntinys neturi jokių pažeidimo požymių, tačiau jo turinys yra pažeistas, susisiekite su mumis el. paštu reklamation@nordicbasketball.com ir pridėkite kelias pažeidimo nuotraukas, o mes imsimės tolesnių veiksmų.
Parduotuvėje apžiūrėjau kelias skirtingas prekes, ar galite pateikti pasiūlymą didesniam pirkiniui?
Galite pasinaudoti mūsų įvadine nuolaida, jei užsiregistruosite mūsų naujienlaiškiui. Kitu atveju galite parašyti Kasperui adresu casper@nordicbasketball.com ir paprašyti pasiūlymo didesniam pirkiniui. Pavyzdžiui, tai galėtų būti žaidimo reikmenys, kamuoliai ar kita įranga jūsų krepšinio komandai. Tačiau jei jums reikia įsigyti didelį kiekį įvairių drabužių ir įrangos sau, mes, žinoma, taip pat galime pasikalbėti.
Ar galiu su jumis sudaryti klubo sutartį dėl aprangos ir įrangos?
Tai galite padaryti nesunkiai. Norėdami gauti daugiau informacijos, siųskite Kasperui el. laišką adresu casper@nordicbasketball.com.
Ar galite gauti kitų daiktų nei tie, kuriuos turite svetainėje? Pavyzdžiui, kitos NBA aprangos, marškinėlių ir pan.
Turime galimybę pirkti tiesiogiai iš kelių prekių ženklų sandėlių, todėl paprastai įmanoma gauti daugiau produktų, nei turime svetainėje. Paprastai užsakome 1-2 kartus per mėnesį, todėl specialius daiktus į namus galėsite gauti maždaug per 14 dienų. Jei turite specialių pageidavimų, susisiekite su mumis pokalbių svetainėje arba el. paštu hej@nordicbasketball.com.
Atšaukiau pirkinį, ką turėčiau daryti?
Mūsų grąžinimo politikos nuorodą rasite poraštėje