Čia skaitykite, ką daryti, jei iš mūsų įsigijote gaminį, kuris, deja, sugedo dėl gamybos defekto.
Kad jūsų skundas būtų išnagrinėtas kuo efektyviau, turite atsakyti į vieną iš iš mūsų gautų el. laiškų, susijusių su jūsų užsakymu. Arba parašykite mums mūsų el. pašto adresu info@nordicbasketball.com. Skundų telefonu ar per pokalbių svetainę nepriimame, nes prieš priimdami sprendimą turime pamatyti nuotraukas ir dažnai gauti tiekėjo įvertinimą.
Prašome tai nurodyti el. laiške:
Atkreipkite dėmesį, kad paprastai skundą turime perduoti savo tiekėjams, kurie jį išnagrinės. Todėl gali praeiti kelios dienos, kol mes jums atsakysime į jūsų skundą.
Nagrinėdami skundus, remiamės bendrosiomis taisyklėmis dėl teisės pateikti skundą. Jūs esate atsakingi už tai, kad produktas būtų tinkamai naudojamas ir tvarkomas. Mes nedengiame gedimų, atsiradusių dėl netinkamo naudojimo, aplaidumo ar nusidėvėjimo dėl pernelyg intensyvaus naudojimo.
Todėl prieš pateikdami pretenziją turite įvertinti, ar, jūsų manymu, tai yra gamybos defektas.
Jei dėl gedimo patys sugadinote gaminį, mes, žinoma, taip pat mielai padėsime jums pabandyti tai išspręsti.